Adminisztrációs idő csökkentése
- 2022.03.14
- Cégkivonat
Kisvállalkozásoknál nagyon bosszantó tud lenni, amikor az ügyvezetőnek arra kell pazarolnia a drága idejét, hogy a szükséges adminisztratív dolgokat elvégezze.
Nagyobb cégek már megengedhetik maguknak, hogy manager-asszisztenst fizessenek ezért a munkáért, azonban az is nyilván olyan kiadás, ami jobb lenne, ha redukálni lehetne.
Az ilyen adminisztratív feladatok idejének csökkentésével jelentős megtakarítások érhetők el.
Kezdhetjük a legegyszerűbb dologgal is. Ha nem kell elmenni egycsomaggal a postára feladni, hanem a futár házhoz jön azt felvenni, ezzel is csomó időt takaríthatunk meg.
Azonban még szembe tűnőbb a megtakarítás, ha például egy hiteles cégkivonat beszerzését egy egyszerű cégkivonat letöltéssel meg tudjuk oldani a neten, így elkerülve az utazást, sorban állást, várakozást.
Manapság egyre több hiteles irat szerezhető be már online is. Akár már egy földhivatali tulajdoni lapot is lekérhetünk a számítógép mellől.
Látható, hogy az ilyen apróbb trükkökkel mennyi idő és költség takarítható meg bárki számára!
Megosztás